Ford Guide, Program Lojalnościowy i Ford Hub

Czytelnicy, którzy zaglądają na mojego bloga doskonale już wiedzą co to FordPass i z jakich elementów się składa. Miałem już okazję pisać o usługach mobilnych czyli o jednym z czterech elementów platformy FordPass więc dzisiaj pozwólcie, że opiszę kolejne elementy.

Ford Guide

  • Ford Guide to drugi element genialnej platformy FordPass jaką stworzyła marka Ford dla wszystkich kierowców niezależnie od marki samochodu. Ford Guide to taki mały przewodnik, który ma za zadanie nam pomóc. Opcja dostępna jest dwadzieścia cztery godziny na dobę i umożliwia połączenie się z konsultantem. Jest to idealna opcja dla osób, które nie radzą sobie jeszcze z obsługą mobilnych urządzeń jak na przykład smartfon. Przykładowo, kierowca potrzebuje znaleźć sobie wolne miejsce parkingowe. Nie potrafi zrobić tego za pomocą Usługi mobilnej w platformie FordPass (pierwszy element opisany szczegółowo tutaj) więc pozostaje mu druga – łatwiejsza opcja. Wystarczy, że wciśnie jeden przycisk i natychmiast połączy się z konsultantem platformy FordPass, a ten sprawdzi dostępne opcje i pomoże zarezerwować miejsce na parkingu. Jest to wyjątkowo prosta i bardzo pomocna usługa.

Program lojalnościowy

  • To trzeci element FordPass i jest to program dzięki, któremu użytkownicy platformy mogą być nagradzani za korzystanie z jego funkcji.

Ford Hub

  • Czwartym i ostatnim elementem FordPass są centra Forda, które zostały stworzone specjalnie na potrzeby Forda. W takim centrum będzie można sprawdzić i poznać najnowsze pomysły marki. Jak na razie centra Ford Hub powstaną w USA, Wielkiej Brytanii i Szanghaju.

Czego jeszcze mogą się spodziewać zainteresowani po ekipie Forda? O tym napiszę już niebawem.

Źródło zdjęć: crmbuyer.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.