S-Max 2014 trochę o komforcie

Napisałem już trochę o sobie oraz trochę o tym dlaczego na nowe autko wybrałem Forda S-Max. Tym razem napiszę coś więcej o samym samochodzie. Póki co jestem bardzo zadowolony z S-Max’a ale wiadomo, że aby być pewnym swojej opinii należy poczekać trochę dłużej niż niecały miesiąc w związku z czym z osobistą oceną muszę się jeszcze wstrzymać. Mogę jednak podać informacje techniczne dotyczące właśnie tego modelu. Może podobnie jak ja miesiąc temu, ktoś z was zastanawia się nad wyborem solidnego, dobrego i dużego samochodu osobowego więc chętnie podam specyfikację. Ford S-Max dostępny jest w wersji 5-drzwiowej. Wybierając ten samochód możemy go skonfigurować samodzielnie, według własnych zachcianek. Do wyboru mamy silnik 2.0 Duratec 145 KM z manualną 5-ciostopniową skrzynią biegów, 1.6 EcoBoost 160 KM z manualną 6-ciostopniową skrzynią, 2.0 EcoBoost 203 KM z manualną 6-ciostopniową skrzynią, 2.0 EcoBosst 240 KM także z M6 oraz 2.0 EcoBoost PowerShift czyli z dwusprzęgłową, automatyczną 6-ciobiegową skrzynią biegów. Do wyboru są także silniki TDCi takie jak 1.6 115 KM M6, 2.0 140 KM M6, 2.0 163 KM M6, 2.0 140 KM PowerShift, 2.2 200 KM M6, 2.0 163 KM PowerShift, a także 2.2 200 KM z automatyczną 6-cio stopniową skrzynią biegów. Wybierając Forda S-Max mamy bardzo duży wybór dotyczący bezpieczeństwa oraz komfortu. Do podstaw i niezbędników należą poduszki czołowe kierowcy i pasażera, boczne poduszki oraz kurtyny powietrzne, a także poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy. Samochód wyposażony jest w system ABS (z EBD) oraz w elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy z układem kontroli trakcji oraz z układem wspomagania awaryjnego hamowania. S-Max jest także wyposażony w przednie światła przeciwmgielne, system awaryjnego hamowania, LED-owe światła do jazdy dziennej, hamulec postojowy uruchamiany elektrycznie, system monitorowania ciśnienia w oponach, system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, układ wspomagający ruszanie z miejsca na wzniesieniach, system statycznych biksenonowych reflektorów adaptacyjnych ze spryskiwaczami i automatyczną regulacją kąta ustawienia. Jak sami widzicie sporo tego, a to jeszcze nie wszystko! W swoim następnym poście podam informacje dotyczące komfortu Forda S-Max oraz postaram się napisać co nieco o zabezpieczeniach i stylizacji.

 

Źródło ikony wpisu: topautocar.blogspot.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.